Täällä taas :o) Tuntuu, että joka päivä on päästävä tänne kirjoittamaan. Ja lukemaan muiden kirjoituksia. Voiskohan tätä kutsua terapiaksi?!

Aamu lähti hyvin käyntiin. Valtterikin heräsi hyvin. Vein hänet jo hoitoon. Kurjaa vaan ajaa tuolla anopin autolla, kun siinä ei ole ohjaustehostinta... Toivottavasti oma auto tulee pian takaisin korjaamolta. Perjantaina viimeistään. Tai niin ne ainakin lupasivat.

Juttelin Markku-kullan kanssa äsken. Oli Hyvinkäällä Myllyn Parhaalla. Odotti, että pääsee viljakuormasta eroon. Toivottavasti pääsee tänään yöksi kotiin, en oikeasti osaa nukkua ilman häntä. Siis kyllähän mä nukun, mut olen vähän väliä hereillä. Ainakin hän kovasti lupaili tulla yöksi mun viereen. Ei ollut pahemmin saanut nukutuksi :o(

Mun pitää tänään mennä etsimään Markulle joku lahja. Niin, meillä tuli tänään vuosi täyteen yhdessä oloa. Nopeasti on vuosi mennyt. Harmittaa vaan se, että tuhlasin elämästäni monta vuotta väärän miehen kanssa :o( Mulla oli mahdollisuus nuorempana alkaa seurustelemaan Markun kanssa, mut olin silloin nuori ja tyhmä... Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Nyt oon ainakin mielettömän onnellinen ja rakastunut. Ja hyvä niin!
Pitää vaan keksiä että mitä ostan. Tanjuska ja Lissu antoi vinkkejä, mut pitää ite miettiä et mikä hänelle sopii. Ehkä käynkin ostamassa boxerit :D No, eiköhän se tämän päivän aikana selviä.

Maksoin tuossa laskuja. Kiireellisemmät ensin pois alta. Mä en kyl muista koska olisin viimeksi saanut maksumuistutuksen, mut nyt sellasen sain. Viime kuussa tuli maksettua vähemmän laskuja, ihan vaan häiden takia. Niin, mehän ollaan tänään oltu kuukausi naimisissa :o) Senkin vuoksi on aihetta juhlaan :o)