Takana huonosti nukuttu yö ja todella kiireinen ja rankka työpäivä. Mä oon ihan poikki :o( Voisin taas mennä samantien sänkyyn ja nukkua aamuun asti. En vaan saanut illalla unta. Yritin kyllä vaikka mitä, mutta uni ei tullut. Joskus aamuyöllä oon sitten vihdoinkin nukahtanut ja ennen kellon soittoa olin jo pystyssä.
Töissä oon kiipeillyt rappuja. Kerrostaloja oon siivonnut. Huomenna meillä on kuukausipalaveri, saas nähdä mitä se pitää sisällään... Tämä kun on ensimmäinen laatuaan tässä työpaikassa.

Viikonloppu meni aika rauhallisesti. Lauantaina saunottiin ja katsottiin Rush Hour3. Mun piti "vetää pää täyteen"  vaan join kaksi paukkua ja menin nukkumaan :D Oliskohan vanhuuden merkki, kun ei viina enää maistu?! Toisaalta ihan hyvä, ei ollut aamulla krapulaa.

Lauantaina tarjosin myös anopille ruuat. Tein makaronilaatikkoa ja jälkkäriksi oli persikkarahkaa. Nami, kaikille tuntui maistuvan. Anoppi opetti mua virkkaamaan ja oon virkannut 15cm pitsiä :o) Oon aina halunnut oppia, mutta en ole osannut tulkita niitä ohjeita. Vaan tämä on sen verran helppo, että minäkin osaan :o) Laitan kuvan tänne vähän myöhemmin tuotoksestani.

Perjantaina kun tulin töistä, mua odotti todella "outo" näky. Mieheni pesi ikkunoita :D On kyllä ensimmäinen mun kumppaneista, joka tekee kotona myös tuommoisia hommia. Yllätys oli todella mukava. Oli ihan pakko ikuistaa se filmille :D

Eilen käytiin mieheni Pirjo-siskon syntymäpäivillä. Ihan mukava ihminen, vaan harmi että on sairas. Punkki puri ja nyt on lähimuisti mennyt :o( Säästää kaiken tavaran, myös sanomalehdet, koska ei "uskalla" heittää mitään pois. Ja asunto on sitten sen näköinen... Voi hurja. Vuosi sitten kävin siellä viimeksi, ja kasat olivat kasvaneet. Todella kurjaa :o(