Vettä on satanut kohta vuorokauden putkeen. Hermot meinaa mennä... Vaan ei mene. Oon tässä vähän siivoillut ja suunnitellut kauppalistaa. Odotan miestä kotiin, sitten vasta mennään kauppaan. On niin paljon hankintalistalla nyt kun juhlitaan lauantaina synttäreitä. Leipoakkin pitäisi, odotan et lapset tulee kotiin, jotta saan apua.

Leivonta blogeja oon innokkaana selaillut ja muutaman mukavan reseptin löysin. Pitää kokeilla ainakin mango-juusto-kakkua. Minttusuklaa kakkua jo kokeilin ja se jää kyllä vähän liian imeläksi. Yhden palan pystyy syömään, enempää ei. Sit ihan perinteisiä mokkapaloja meinaan tehdä ja täytekakun. Pitää varmaan muistaa ottaa kuvat kaikesta, mitä leivon. Niitä on kivaa katsella :o) Ja maistella :D

Pojalla ei ollut aamulla kuumetta, näyttää siltä että maanantaina mä pääsen taas töihin. Jollen itse sairastu, vaan en jaksa siihen uskoa. Nyt hän katsoo disney chanelia, mikä otettiin yllätykseksi kaikille lapsille :o) Mäkin tykkään sitä katsoa... Oon aina pitäny piirretyistä.

Eilen mulla oli vähän huono päivä... Tänään on onneksi jo huomattavasti parempi :o) Muuten en saisikaan mitään aikaiseksi. Energiat on kuitenkin aika vähissä, mutta pakko yrittää jaksaa.