Aika vähän on tullut viime aikoina täällä kirjoiteltua. Kuvia oon vaan laitellut, se kun on niin helppoa.

Mä oon tämän viikon saikulla. Jonkinlainen masennus mulla on, kun ei mikään huvita. En saa oikein mitään aikaiseksi. Ottivat monta putkiloa verta, tutkivat nyt ihan kaiken. Kilpirauhasen vajaatoiminnasta ne jotain puhuivat, ja anemiasta. Maanantaina selviää mikä mulla on ja saan siihen sitten toivottavasti avun. Tämmönen ei kyllä ole kivaa :o(
2096359.jpg
Siinä vähän lumimaisemaa makuuhuoneen ikkunasta ihan ikkunan läpi kuvattuna. On kyllä lunta tullut ihan reilusti ja näyttää edelleen satavan. Auto on ihan luminen.

Mä vaan toivon, että tuun kuntoon. Olis kivaa jaksaa vaikka kirjeitä kirjoittaa... En ole kohta reiluun kuukauteen saanut yhtään kirjettä aikaiseksi. Tuskin ihan heti saankaan :o( Malttakaa kuitenkin mielenne, en ole unohtanut teitä.