Tervetuloa Kirsin omaan blogiin. Päätin minäkin tämmöisen perustaa, vaikka en tiedä kuinka usein ehdin käydä täällä kirjoittelemassa. Joskus ainakin :o)

Olen siis Kirsi Huhtilainen, ennen olin Reinivuo ja sillä nimellä "kaikki" varmaan minut tuntee. Menin naimisiin 26.7 aivan ihanan miehen kanssa <3 Hänet olen tuntenut 15 vuotiaasta asti, ystäviä olemme olleet kaikki nämä vuodet. Kun erosin ex-miehestäni, kävin muutaman kerran Markun eli Maken luona kylässä ja siitä se sitten lähti. Nyt ollaan onnellisesti naimisissa :o)

Meillä onkin täällä oikea suurperhe, minullahan on neljä lasta: Janina kohta 15v, Riku 12v, Rosa 10v ja Valtteri kohta 3v. Makella on Simo kohta 13v ja Sandra kohta 11v, mutta he asuvat äitinsä luona ja käyvät meillä joka toinen viikonloppu. Riku muutti elokuun alussa asumaan isänsä ja hänen uuden avovaimonsa (+hänen poikansa) kanssa Kouvolaan. Itse en olisi halunnut "jakaa" lapsiani, vaan tämä tehtiin minun selkäni takana. En kuitenkaan voinut estää Rikua muuttamasta. Mutta hän käy täällä meidän luona joka toinen viikonloppu, eli tapaamme kyllä säännöllisesti.

Mitäköhän sitä muuta tänne näin aluksi kirjoittelisi?! Jos yritän saada pienen kuvan minusta ja miehestäni tänne siirrettyä, katsotaan miten siinä onnistun :o)

1812337.jpg

Hieno kuva, eikö :D

Minusta itsestäni voisin kertoa jotain pientä. Harrastuksiini kuuluu nykyisin vain kirjeenvaihto ja käsityöt. Sukkia opettelin neulomaan ja nyt olen niitä vähän kaikille kutonut. Parhaillani minulla on työn alla sukat Valtterille. Voin laittaa kuvan tänne, kunhan saan ne ensin valmiiksi. Sitten tulee tehtyä ristipistotöitä. Tosin minulla ei ole ollut nyt viime aikoina intoa niitten tekemiseen, sekun on sellaista pientä näpertämistä. Slamit oli ennen lähellä sydäntäni, vaan lopetin ne melkein vuosi sitten. Olen kyllä harkinnut swappailun uudelleen aloittamista... mutta katsotaan miten aika ja energia riittää.

Kotosalla olen ollut Valtterin kanssa, mutta heti kun saan hänelle hoitopaikan lähden töihin. Olin ennen Kilpilahdessa Nesteen alueella Iss:n palkkalistoilla, mutta työmatkat jäisi niin pitkiksi, että anoin sisäistä siirtoa Loviisaan. Tänne sitten pääsin ja saan aloittaa heti kun saan hoitopaikan Valtterille. Odotan innolla töihin pääsyä :o)

Eiköhän tässä ollut nyt ihan tarpeeksi tällä kertaa, jatketaan toiste :o)