Johan on ollut maanantai. Vein Markku-kullan klo 4 töihin, sit tulin takaisin nukkumaan. Klo 6.45 soi herätyskello ja heräsin painajaisesta. Koko aamu meni kuin unessa, ja klo 10.20 mulla oli aika lääkärille. Mulla on torstaihin asti sairaslomaa... Tää mun jalka ei todellakaan ole kunnossa. Torstaina katsotaan tilannetta uudestaan. Sit sain vielä kunnon migreenin iltapäivällä. En muista koska mulla olis sellanen ollut, vieläkin päätä juimii, vaikka muuten olo alkaa pikku hiljaa olemaan ihmismäinen.

Markun kanssa oltiin äsken puhelimessa. Ei pääse yöksi kotiin. Joudun siis yksin nukkumaan :o( Mut huomenna pääsee kuulemma kotiin yöksi. Hyvä, mä en kauhean hyvin osaa yksin nukkua. Ennen osasin, mut nyt se on yhtä tuskaa. Kun on tottunut toisen kainaloon nukahtamaan...

Ai niin autokin meni remonttiin. Keväällä naapurin poika peruutti autolla päälle ja vasta nyt saadaan se kuntoon. Tosin ei siinä ole naarmua pahempaa jälkeä. Mä sanoinkin Markulle, ettei anna mun enää ajaa autoa, kun tuollalailla tässä parkkipaikalla autoa kolhin... Hän siihen, et tekevälle sattuu ja pääasia on ettei mulle ja Valtterille käynyt kuinkaan. Nyt sitten anopin autolla hoidan Valtterin hoitoon viemisen.

Mä oon tänään ollut ahkera. Lääkäri kun määräsi lepoa, niin mä oon istunut ja neulonut yhdet sukat valmiiksi :o) Laitan kuvan vähän myöhemmin, kun saan kameran kotiin... Janina meni Loviisan-päivän juhliin torille ja otti kameran sinne mukaan. Aloitin neulomaan punaisia sukkia, teen ne joululahjaksi jollekkin :o) Ristipistotyön jatkamista mietin kans, ehkä teen sitä huomenna.