Onpas ollut päivä... Oon ollut tämän päivän kotosalla, kun ei tuo mun jalka ole kunnolla kestänyt kävelyä. Kävin kuitenkin terveydenhoitajalla, kun en lääkärille saanut aikaa kun vasta maanantaiksi. Mitään ihmeellistä en kuitenkaan ole tänään saanut aikaiseksi. Laiskoteltua on tullut ja pari atc-korttia tein. Otin niistä kuvankin, mut en löydä latauspiuhaa, joten en saa kuvia koneelle... Hyvä minä!  Heti löysin sen... Oon kyllä tosi haka hukkaamaan tavaroitani. No, joka tapauksessa kävin tiimarissa samalla linkkauksella, kun sinne terkkarille menin. On meinaan samassa talossa kummatkin paikat. Löysin aivan ihania papereita tiimarista. Pitää kyl melkein ottaa niistä kuva.  Katsotaan, jos tässä ehtisin sen tekemään. Sit neuloin Valtterin villasukat valmiiksi ja aloitin uusia. Toinen on jo valmis. Ei ole oikein mitään muuta voinut tehdä. Vaan ihan hyödyllisiä asioita oon kuitenkin tehnyt :o)

Toivottavasti Markku-kulta tulee nopeasti töistä. Joutu lähtemään tänään vielä Raisioon, vaikka tänään olis pitäny olla lyhyt päivä kun on se viikonloppu kun Simon ja Sandran olis pitäny tulla. Ja sit joutu pitempää päivää tekemään. Toisaalta se tietää kyllä rahaa, mut meidän yhdessä olo aika lyhenee :o(

Ens viikonloppuna meillä pitäis olla vapaata. Lapset menee isälleen. Me varmaan mennään elokuviin. Ja syömään. Vuosi yhdessäoloa tulee täyteen tiistaina, eli 26.8. Oon miettiny et mitä ostan Markulle lahjaksi. Onko kenelläkään mitään hyviä vinkkejä? Ei mitään kallista, kun ei oo kauheasti rahaa. Mut tärkeintä on kuitenkin ajatus.

Huomenna ei varmaan tule tehtyä mitään ihmeellistä. Ollaan vaan, tai ainakin toivon niin. Ei olis kauheasti energiaa lähteä mihinkään. Tuskinpa Markku edes haluaa. Tai mistäs sen tietää. Jos yrittäis vähän siivota täällä. Mä voin imuroida, jos Markku pesee lattiat. Kivaa kun saa apua kotitöissä :o)

Kuuntelen tässä samalla musiikkia kännykästä. Oon muistikortille siirtänyt paljon biisejä. Nyt parhaillaan soi suomalainen versio Rihannan umbrella -biisistä :D Kieltämättä mulla on aika laaja tää musiikkimaku... En mä tästä nyt niin kauheasti tykkää, mut sanat on ihan hauskat :D

Mä taidan siirtää nyt kuvat tänne koneelle ja laittaa ne tänne näytille.