Se olis keskiviikko nyt. Sain työt tehtyä ja oon kohta menossa kultani kyytiin. Eipä mulla muutakaan tekemistä ole, kun Valtteri lähtee tänään hoidosta suoraan isänsä luokse. On muutama päivä hieman helpompaa. Aattelin ottaa sukkakutimen mukaan rekkaan. Hyvin ehdin muutaman rivin neuloa. Saan taas pukinkonttiin lisää lahjoja :o)

Eilen yllätyin kovasti kun mieheni tuli töistä kotiin. Hän oli ostanut mulle kimpun ruusuja. Kai se oli hyvitykseksi siitä, kun meillä oli sunnuntaina vähän kinaa... Eikä sitten maanantaina nähty ollenkaan, kun hän joutui lähtemään Seinäjoelle, eikä tullut yöksi kotiin. Kukkia olen häneltä toki ennenkin saanut, mutta en näin yllättäen. Kieltämättä se ilahdutti mua kovasti :o)

Kuvia pitäisi taas koneelle yrittää laittaa, vaan en niitä tänään laita. Haluan kuitenkin muutaman rivin naputella, ennenkun lähden laittamaan miehelleni muutaman voileivän. Otan ne mukaan rekkaan. Ei tarvitse sitten "kuolla" nälkään :D

Huomenna mulla on varmaan samat hommat, mitä tein viime viikolla. Ainakaan en usko, että tulee isoja muutoksia. Hyvä niin, ens viikolla mulla ei meinaan ole mitään hajua, että mitä teen. Vaan eiköhän sekin jossain vaiheessa selviä.

Käsitöistä sen verran, että oon nyt noin 30cm virkannut pitsiä. Sukista on toinen valmis ja toinen on kantapäässä asti. Ja Janinan lapasista toinen on valmis ja toista ajattelin aloitella tänään. Pitääkin muistaa ottaa hakaneula mukaan peukaloa varten. pitänee varmaan laittaa tonne sivuun joku lista keskeneräisistä, niin näkee sitten itsekkin miten olen edistynyt hommissa :o) Ja nyt hommiin :o)