Tänään olen oppinut paljon uutta, kiitokset vaan neuvosta Kikka.

Kävin tiimarissa ostoksilla. Tarttui taas käteeni uusia papereita atc-askarteluun. Ja muutama leimasin. Katson jos vaikka saisin hyödynnettyä niitä. Leimasimia mulla on kyllä aika paljon, ne on vaan suurin osa aika pieniä ja tylsiä :o(

Oon tässä miettinyt, että mitä vien Markku-kullan tädille tuliaisiksi. Mennään meinaan perjantaina hänen luoksensa Kiteelle. En ole siellä koskaan käynyt, joten on ihan mukavaa päästä välillä pois kotoa.

Yritin tänään maksaa exälle elatusmaksuja, mutta hän ei suostunut antamaan tilinumeroaan. Kuulemma ei luota minuun ja siihen mitä sanoin summista. Kun ei ole itse käynyt lastenvalvojalla allekirjoittamassa papereita. Mutta eihän se mun ongelma ole?! Yrittää vaan taas tehdä mun olon hankalaksi, kuten koko meidän avioliiton ajan :o( Onneks Markku-kulta on ihan erilainen ihminen!

Kuuntelen samalla kun tytöt lauleskelee sing staria... Mielenkiintoisia tulkintoja biiseistä :D Toisaalta ihan hyvä, että uskaltavat laulaa. Ei se munkaan lauluääni ole niin kauhean komea... Mutta nuotissa pysyn kyllä, tai olen aina ennen pysynyt...