Työpäivä on nyt ohi. En ollut tänään kun 5 tuntia töissä. Loppui työt kesken. Vaan ihan mukavaa joskus tehdä vähän lyhyempää päivää. Oon jo ennättänyt laittaa pyykkikoneen päälle, juoda teetä, maksaa laskuja ja siirtää anopin auton. Niin ja laitoin mä pari kuvaa tänne blogiin. Sain taas niin kivan paketin toveri syyskuun parilta että :o)

Pistin tuossa broilerikastikkeen tulemaan ja riisin kiehumaan. Kun ollaan Rosan kanssa syöty, niin mennään käymään tiimarissa. Mä en oikeastaan tarvitse mitään, mutta postissa pitää käydä ostamassa laatikko. Kasaan siihen joulumuorin yllätys paketin. Saan sen ajoissa lähtemään eteenpäin, etten unohda. Kävin jo lankaostoksilla, saas nähdä mitä kaikkea sinne pakettiin laitan :o)

Toivottavasti huomenna olis täysi työpäivä. Näkyy palkassa, jos ei ole täysiä päiviä. Ja mä tosiaan tarvitsen ne rahat. Laskut pitää saada maksettua ja perheelle pitää saada ruokaa ja vaatteita. Vaan eiköhän kaikilla ole aika samanlainen tilanne. Laskujen ja ruuan osalta ainakin.

Ex-mieskin soitteli. Pitää mennä perjantaina pankkiin tekemään paperit osituksesta ja jostain muusta. Luultavasti se on se vakuutus, mikä meillä oli lainaan. Saadaan siitä jotain rahaa takaisin. Hyvä saada ihan kaikki taloon liittyvät jutut hoidettua, että ne on sitten pois alta. Eikä tarvitse ikuisesti niitä hoidella. Muutenkin tökkii koko ex-ukko. On ollut kyllä niin ilkeä ja ikävä mua kohtaan että! Sais alkaa jo pikkuhiljaa jättämään mua rauhaan ja jatkaa omaa elämäänsä. Mähän en sitä pettänyt, vaan hän petti mua ja on nyt yhdessä sen naisen kanssa. Antais mun ja lasten jatkaa elämää omalla taholla. Mutta helpommin pyydetty kun toteutettu. Onneks nyt elän ihanassa ja tasapainoisessa suhteessa. Jossa mä saan rakastaa ja jossa mua rakastetaan omana itsenäni!

Muistin just, että pitää mennä käymään ruokakaupassakin. Oon tehnyt kauppalistaa ja siinä on muutama sellainen tavara, jotka mun on saatava jo tänään.
Mutta ruoka on nyt valmis, joten lähden syömään :o)