Tänään alkaa lapsilla koulu. Rosaa ainakin näyttää jännittävän :o) Me taas mennään Valtterin kanssa tutustumaan hoitotätiin ja -paikkaan. Puhelimessa vaikutti ainakin tosi mukavalta tädiltä.

Sain eilen illalla Valtterin villasukat valmiiksi. Tämmöset niistä tuli:
1814947.jpg
Nalle -langalla oon sukkia tehnyt. Ja ihan hyvät niistä on tullut. Aattelinkin tuossa, että otan aina kuvan kun saan jonkun käsityön tehtyä ja laitan ne tänne esille. Saa kaikki katsoa. Harmi, etten ole niistä muista sukista ottanut kuvaa, mitkä olen tänä kesänä neulonut.

Tämä nyt on tämmöstä harjoittelua, ehkä mä joskus opin tekemään hienomman blogin :D

Muutamia kuvia otin tässä välissä ja lisäsin tänne. Pikkuhiljaa tulee tänne enemmän ja enemmän kaikkea. On sen verran uutta puuhaa, että menee hetki ennenkun kunnolla oppii. Neuvoja otan mielelläni vastaan :o)

Nyt siirryn mieheni koneelle siirtämään tänne kuvia, siellä on lapsista parempia kuvia kun mun omalla koneellani. Hänellä on parempi kamerakin kun mulla...