Otin tuossa äsken pienen aherrus hetken: vaihdoin marsuille purut häkkiin ja sit imuroin koko asunnon. Kyllä kehtaa taas vieraita kutsua. Aamulla käytiin mun äidin luona toivottamassa hyvää matkaa. Hän on jo lähtenyt bussilla kohti Helsinkiä. Sieltä matka jatkuu Helsinki-Vantaan lentokentälle ja hän lentää kahdeksi viikoksi Alannyaan Turkkiin. Kateeksi käy.. Olis ihanaa päästä edes risteilylle. Vaan ei ole rahaa.

Kaupassakin tuli käytyä. Kyllä on kallista puuhaa tuo kaupassa käyminen. Tosin ostettiin vaippoja varastoon, kun olivat tarjouksessa. Riittävät nyt ainakin jonkin aikaa.

Huomenna mennään mun mummun 85-vuotis päiville. Viedään hänelle syklaami. Tykkää kovasti kukista. Olen hänelle vienyt kolme-neljä kertaa vuodessa jonkin kukan ja suurin osa on vielä elossa :o)

Markku kävi vaihtamassa öljyt autoon. Kyllä kelpaa taas ajella :o) Mä en tuommoisia hommia osaa. Vaan ei mun tarvitsekkaan osata. Riittää että toinen osaa.

Jos vaikka menis tekemään ruokaa. Alkaa pikkuhiljaa olemaan nälkä. Teen jotain pakaste seidistä. Siitä kaikki tykkää.