Ja mukavaa keskiviikkoa kaikille. Mä oon ihan poikki. Oon pessyt ikkunoita koko päivän, ja sen kyllä tuntee kropassaan. Mulla on oikean käden ranne kipeä, en pysty kunnolla liikuttamaan sitä :o( Saikkuakaan en haluais hakea, kun just olin tän flunssan takia. On vaan yritettävä olla töissä. Mä pesin neljän rappusen kaikki ikkunat, eli yhteensä 96 pintaa + hotellissa 11 huoneen ikkunat, eli yhteensä 132 pintaa. 228 pintaa yhteensä... Ei ihme että paikat on kipeät... Katsotaan nyt miten tästä selvitään.

Markku-kullan kanssa juttelin. On luultavasti tänään tulossa kotiin yöksi. Viime yönä kun ei päässyt :o( Joutui jäämään tien päälle nukkumaan. Perjantaina pääsee kuulemma ajoissa, silloin kun on Simo ja Sandra vihdoinkin tulossa. Saa mennä ne ihan yksin hakemaan, mä en varmaan jaksa mennä mukaan.

Kävin keittämässä kupillisen teetä ja lämmitin muutaman karjalanpiirakan mikrossa. Hieman alkaa olemaan nälkä, mutta en jaksa tänään ruokaa tehdä. Söin töissä pikaisesti pizzan. Se nyt ei kauaa pidä nälkää poissa.