Ihanaa että on perjantai. Mulla on takana ihan mielettömän kamala työpäivä. Oon tehnyt töitä ku pieni possu...  Ja enemmänkin olis saanut tehdä. Vaan onneks on nyt viikonloppu ja mun jalat saa levätä. Ovat meinaan mielettömän kipeet... Ei auta muuta ku yrittää levätä ja rentoutua. Lapsetkin on isällään :o)

Juu, eli kahdeksaksi menin töihin ja suoraan hotellin pesulaan opettelemaan mankeloimista ja pyykinpesua... Osaan mä toki pyykkiä pestä, vaan koneet oli aika erilaiset kun kotona. Hyvin kaikki kuitenkin meni, ja se on pääasia se. Mun pitäis nyt kaksi viikkoa olla siellä kesäloma tuuraajana. Katsotaan nyt et mitä ne keksii.

Odottelen Markku-kultani puhelua. Mun pitää mennä hakemaan se töistä. On parhaillaan jossain palaverissä töissä. Toivottavasti ei tule huonoja uutisia. Viimeksi kun oli palaveri, irtisanottiin kaikki työntekijät. Firma oli mennyt konkkaan... No, kohtahan sen kuulee.

Huomenna aateltiin mennä Lahteen. Voi olla että ei mennä, sen näkee sitten aamulla, et mitä huvittaa tehdä. Jos vaikka jäädäänkin sänkyyn koko päiväksi ;D Tuskinpa, vaan saahan sitä aina haaveilla.

Kynnet on tosi surkeassa kunnossa. Pitää leikata ne kaikki lyhyiksi ja pistää kovettavaa lakkaa päälle. Muu ei auta. En oo kyllä aikoihin mitään jaksanut kynsilleni tehdä... Oon jotenkin laiska.

Sain eilen sen neljännen ristipisto työn valmiiksi. En ole vaan ehtinyt ottamaan kuvaa siitä. Otan kyllä kunhan ehdin. Sit neuloin yhden villasukan valmiiksi niin ja tein jouluista ristipisto kaitaliinaa. Eilen oli tehokas käsityö päivä, tosin olin vielä sairaslomalla...

Saatiin eilen autokin korjauksesta. On taas hieno, kunnes joku p-pää peruuttaa taas mun päälle! No, ei kai sellasta voi niin montaa kertaa samalle ihmiselle sattua?! Toivon ainakin ettei satu.

Maanantaina pitää soittaa Hyks-iin. Äidille on varattu sinne aika, eikä hän pääse sinne menemään. On meinaan vielä silloin Turkissa. Tulee vasta ensi viikon sunnuntaina. Ja ajat on ensi viikolla ihan alkuviikosta. Ei auta muu kuin peruuttaa ne ajat ja varata uudet.