Nyt mä vasta tajusin, että miten saadaan noi napit linkitettyä. Vähän se kesti, vaan elämä on sellasta :o)

Olo on edelleen kurja. Flunssa painaa päälle täysillä. En kauheasti ole jaksanut koneella istua, vaan nyt aattelin kuitenkin hetken istua ennenkun lähden lääkäriin. Kun vaan jaksan sinne mennä :o(

Yö oli tosi kamala :o( Markku-kulta joutui jäämään tien päälle nukkumaan, että ehti edes vähän nukkua. Mä sitten nukuin tosi levottomasti. Yläkerran miehet ne kolas sen verran pahasti, että päätin aamulla soittaa isännöitsijälle. Mä kun en muuten kovin usein tee valituksia kenestäkään... Mut nyt oli pakko. Se et mä jouduin heidän takia valvomaan vielä klo 2.30 yöllä, niin se ei kauheasti naurata. Vaan onneks isännöitsijä lupasi puhua heidän kanssaan.

Mä tossa mietin, että haluaisin itselleni myös tuommosen hienon napin. Mitenköhän se onnistuu? Voiko joku ihana ihminen auttaa?

Toinen asia mitä en saa onnistumaan, on laskurin lisääminen sivulle. En vaan tajua, miten sen saan näkyviin. Oon yrittäny vaikka sun mitä :o(